Pagina's

24 mei 2016

Weer zo'n gezellige taart voor de 1ste verjaardag!

Al vaker hebben jullie kunnen lezen over de traditie van mijn moeder, en mijn voornemen om deze voort te zetten bij mijn eigen kinderen;  het bakken van de verjaardagstaart in de vorm van een cijfer! Dit keer was voor het eerst mijn kleine meid aan de beurt, 1 jaar al weer!
Natuurlijk vond ik het leuk om na al het blauw ook eens een roze taart te mogen maken :) :)!


Het weer zat niet zo mee, door de warmte was het erg lastig alles voldoende koel te houden, zodat het niet ging uitlopen. Maar voor haar verjaardag was dat prachtweer dan weer ideaal :)!
Wat wel jammer is, is dat veel roze versiersel direct een enorm chemische aardbei of frambozensmaak hebben, daar moet ik volgend jaar wat anders op verzinnen. Desondanks was de taart erg lekker en hij is ook erg mooi om naar te kijken!
Zelf ook aan de slag met zo'n taart? Lees mijn blog "mmm feestelijk smullen" en "DIY verjaardagstaart en trakataties".

Veel bakplezier en smullen maar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)