Pagina's

3 sep. 2014

Volgen maar!

Dagelijks zijn er gemiddeld zo'n 15-20 personen die mijn blog lezen, super leuk vind ik dat! Soms heb ik zelfs dagen waarop 50 personen mijn blog lezen, daar wordt ik echt heeel blij van!
Ik hoop dat al deze lezers een toefje roze en wat vrolijkheid meenemen en toevoegen aan hun eigen creaties :). Wanneer dat lukt is mijn blog echt geslaagd, dan maak ik de kado-tjes niet alleen voor mezelf, maar ook voor anderen!

In tegenstelling tot al die lezers iedere dag, heb ik maar weinig vaste volgers (of personen die me vast volgen via de mogelijkheden op de site). Jammer, want op die manier ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe blogs, en kun je een groot aantal blogs gemakkelijk volgen!
Vandaag heb ik besloten het ook mogelijk te maken om mijn blog te volgen via bloglovin, dus meld je aan, doe mee, gezellig!
Natuurlijk blijven de oude volg-methoden ook gewoon bestaan, via de mail en google friend connect.

Veel lees en knutsel plezier!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12730145/?claim=62jkz3pjbv9">Follow my blog with Bloglovin</a>



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)