Pagina's

13 aug. 2014

Vrolijk wakker worden :)

Heb je ook zo'n hekel aan het opmaken van het campingbedje? Ik in ieder geval wel! Door het dunne, opklapbare matrasje kun je geen hoeslaken er goed omheen krijgen, zonder dat het matrasje weer opklapt. grr ;)

Ik besloot dat ik me hier genoeg over gefrustreerd had, en maakte - net voor onze kleine pinkstervakantie - een leuke hoes voor om het matrasje. Hiermee zal de kleine spruit zeker vrolijk wakker worden:)!

Ook zo'n mooie hoes maken?
Ik heb een volledige hoes voor om het matrasje gemaakt, waar je het matrasje in schuift. Aan het voeteneinde is de hoes gewoon open, maar omdat het hoesje wat langer is dan het matrasje, klap je het gewoon dubbel en stop je het onder het matrasje weg. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen wat drukkers aan de onderzijde te maken.
Hoe dan ook, het hoesje is een groot succes!

Tip! maak het hoesje niet volledig strak passend, maar iets ruimer, dan kun je het bedje nog makkelijker opmaken!

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)