Pagina's

10 sep. 2014

De vlag mag weer uit :)

Na het succes van de geboorte / verjaardagsvlag voor mijn zoontje vroeg mijn zus ook zo'n mooie vlag te maken voor haar aanstaande kleintje, wat ik natuurlijk graag deed!

Ik knutselde voor haar een mooie vlag, waar ze later zelf met vliesofix de letters op heeft gestreken (ik wist natuurlijk niet of het een jongen of meisje werd en welke naam :)!).
Nu de kleine Julia is geboren hangt de vlag vol trots uit, en wilde ik jullie toch ook even laten genieten van het mooie resultaat!

het foto-tje is even snel met mijn mobiel genomen, dus niet zo mooi... zoals je kunt zien is er deze keer geen tussenstof aangebracht, waardoor je van dichtbij kan zien dat de vlag een klein beetje doorschijnt, maar vanaf de straat is hier niks van te zien!

Benieuwd hoe je zelf zo'n vlag kan maken? lees dan mijn blogbericht Hang de vlag maar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)