Pagina's

22 mei 2014

Decoraties!

Ook op zoek naar een leuke raam decoratie, maar wil je geen plant of vaas!? Dan heb je precies hetzelfde probleem als ik een jaar geleden had!
Met een beetje inspiratie en fantasie kun je zelf leuke en originele decoraties maken voor in huis! Ik ging naar een tuincentrum en stelde mijn eigen decoratie samen, met een toefje roze natuurlijk!



Hoe maak je deze decoratie?

Benodigdheden
- Een standaard waar je de decoratie op kunt bevestigen. Ik heb geen idee waar deze standaard eigenlijk voor bedoeld is, maar ik vond hem tussen de haken om bijvoorbeeld hanging baskets op te hangen :).
- Een leuke decoratie voor erbovenop. In het tuincentrum bij het 'buiten' gedeelte kun je gevlochten decoraties in allerlei vormen en kleuren vinden...... Ik koos voor deze witte bloemen.
- Leuke (plastic of zijde) bloemen/bloemetjes om het geheel wat op te vrolijken
- Bevestigingsmateriaal. Ik gebruikte hiervoor tie rips.

Aan de slag!
Eigenlijk is een omschrijving niet meer nodig :). Je bevestigd de decoratieve gevlochten vormen op de standaard, bijvoorbeeld met een tie rip. Vervolgens knip je bloemen af en steek je deze in de decoratie. Eventueel kun je het vast lijmen, in het voorbeeld zitten de bloemen er gewoon 'los' in gestoken.

Veel plezier van je opgevrolijkte huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)