Pagina's

27 nov. 2013

Mijn stofjes verslaving ;)

Wanneer je mijn blog volgt is het je vast al opgevallen; veel van mijn zelf-maak 'kado-tjes' zijn gemaakt van stof. Stof is heel veelzijdig, redelijk eenvoudig te bewerken (als je tenminste een beetje handig bent met je naaimachine) en het is nog leuke ook! Met stof kun je hele vrolijke of mooie persoonlijke 'kado-tjes' maken, en dat is weer eens wat anders dan al de 'standaard' artikelen die in de winkel te koop zijn :)!

Ik wordt ontzettend vrolijk van leuke stofjes! leuke stofjes zorgen voor een geluks-gevoel, waardoor ik meteen zin krijg om iets leuks te gaan maken! Je raad het al; ik vind het dus ook super leuk om stofjes te zoeken in de winkel, op de markt of online.

Wanneer ik op zoek ga naar een stofje voor een project kom ik (als een ware verslaafde) vaak terug met een berg andere stofjes (waar ik nog geen idee-tje voor heb, maar dat komt wel denk ik dan)! Je raad het al: het resultaat is een overvolle kast vol met stofjes die nog niet gebruikt zijn :).

Maar als ik op een dag als vandaag weer eens door al die stofjes ga, wordt ik toch meteen weer vrolijk! Ik ga weer nadenken wat te doen met deze vrolijke stofjes.... en op deze momenten ontstaan vaak de leukste idee-tjes! En wat dan ook handig is; ik hoef de deur niet meer uit (of het internet op) om een bijpassend stofje te gaan kopen! (ik weet het, ik hoef het niet goed te praten ;))

Benieuwd waar ik al deze leuk vrolijke stofjes vandaan tover?
Nou dat is niet half zo spannend als het lijkt ;). Ik ga graag naar de markt, hier zijn veel leuke stofjes te vinden. Daarnaast is het de kunst om een paar (web) winkels te zoeken die bij je stijl passen en deze regelmatig in de gaten te houden. Vaak zijn er eens per maand of per 2 maanden leuke acties, en ook stoffenwinkels doen aan opruiming! Maar ook in winkels waar je het niet verwacht kun je leuke stoffen tegenkomen!
Zelf ook op stofjesjacht? Kijk ook eens in het hoekje met coupons (dit zijn grote reststukken voor een mooie prijs!). Ben je klaar met je projectje en heb je een stukje van je stof over? Bewaren! Wie weet bedenk je volgende week een project waar je het stofje voor kunt gebruiken :) :)!
Wil je weten welke specifieke plekken ik bezoek? Ik werk hard aan een pagina, waarop ik al mijn favoriete adresjes ga vermelden, niet alleen voor stofjes, maar voor alle leuke zelf-maak benodigdheden :).
Veel plezier met het zoeken van stofjes! Hopelijk worden jullie er net zo vrolijk van als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)