Pagina's

9 okt. 2013

mmm bedankt!

In 2011 ben ik getrouwd, en ook aan mijn bruiloft wilde ik graag een toefje roze toevoegen!
Dit heb ik (onder andere) gedaan met home made bedankjes!

Ik ben niet zo'n fan van prullaria en dus was al snel bekend dat het bedankje iets 'eetbaars' moest zijn. Nu denk je natuurlijk ONEE! geen dagen in de keuken!
Wees gerust, alleen de verpakkingen waren home made ;)!

Maak zo'n persoonlijk bedankje ook zelf!

Stap 1: Kies een lekkernij (bijvoorbeeld een chocoladereep) en een flauwe spreuk :)
Stap 2: Koop voldoende lekkernijen, let op! niet opeten! ;) en meet op hoe groot de verpakking is.
Stap 3: Maak op de computer een nieuwe, persoonlijke, vrolijke verpakking in de goede maten. Dit kan al in een eenvoudig tekstbewerkingsprogramma ;) en dan... printen printen printen maar!
Tip! print eerst 1x en test even of de maten kloppen en alles mooi in lijn is :).
Daarnaast is een laserprinter vaak mooier, de kleuren zijn dieper en de inkt loopt niet uit als de verpakking vochtig wordt. Heb je geen laser printer? ga naar een copy shop!
Stap 4: Snij/knip (snijden is mooier) de wikkels uit, vouw ze om de reep en plak ze dicht met een lijm rollertje.

Hopsa, al klaar! Feesten maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)