Pagina's

19 sep. 2013

Hoera! mijn blogje geboren!

Vandaag is het dan eindelijk zo ver, mijn eigen blogje gaat van start!
Perfectionistisch als ik ben en onbekend in de HTML wereld heeft het me best wat breinbrekers gekost om tot een leuke persoonlijke blog pagina te komen (zelfs deze simpele pagina was al moeilijk voor mij ;)), maar hier is ie dan! Deze blog is bedoeld om al mijn creatieve idee-tjes en creaties te delen, en dat zijn er nogal wat!


Creatief als ik ben, bedenk ik iedere keer weer een nieuw project om het huis mee te 'versieren', iemand kado te doen, of om mijn zoontje mee te verblijden. Ja wie had dat een jaar geleden gedacht, maar mijn zoontje is ook een heel dankbaar onderwerp om creatief bezig te zijn! Sinds ik in verwachting was ben ik dan ook echt creatief hélémaal los gegaan, van boxkleden en speeltjes tot maxi-cosi kapjes! Sommige van deze idee-tjes zijn helemaal zelf bedacht en voor andere heb ik inspiratie opgedaan in leuke (web)shops of op pinterest (ja je leest het goed, hier nog zo'n pinterest verslaafde ;)). Mijn ervaring is dat het vaak origineler en leuker is als je het zelf maakt, zodat het helemaal bij jou past! Leuk bijkomstig voordeel is dat het soms ook veel geld kan schelen.

Van bekenden en onbekenden kreeg ik steeds meer reacties over mijn home made creaties, dus ik dacht; wat is nou leuker dan deze creaties met nóg meer mensen te delen? En voila! Dit blog was geboren!
Wat kun je naast alle home made baby-spulletjes van mij verwachten? In ieder geval een hoop andere home made spulletjes! Ik vind het leuk om te schilderen, achter mijn naaimachine bezig te zijn, creatief te zijn met handwerken en fotografie etc. etc. (wat overigens niet wil zeggen dat ik daar ook altijd goed in ben). Vaak bedenk ik zelf hoe ik iets ga maken of hoe ik een bepaalde methode toepas, dit heeft soms tot resultaat dat dingen mislukken of op een andere manier gemaakt worden dan bedoeld is, maar ach, dat is wat ik leuk vind! Al doende laat ik mijn creativiteit de loop. Ben dus niet verbaasd als ik hier iets post wat volgens jou niet helemaal klopt (dat kan namelijk makkelijk!)
De bedoeling is om mijn creaties en idee-tjes op dit blog te gaan zetten, waar mogelijk met een werkbeschrijving (die ik misschien soms al doende ook niet helemaal heb), zodat jullie ook wat home made happiness in huis kunnen halen! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven aan dit blog, ik in ieder geval wel! Liefs Paula

2 opmerkingen:

  1. Oh super leuk Paulaas! Ik ga zeker volgen, daar moet je alleen even de volg-widget voor inzetten in je rechterzijkolom :). Super leuk al die vrolijke crea bea ideetjes!! Succes en have fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx Maaike! is meteen toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey hallo! Reacties zijn altijd leuk en welkom! Dus schrijf maar raak :)